halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Vänner

Kategori: Allmänt

Bra kväll med fina vänner igår<3 Jag, Mickis, Maggan och Carro. Så mysigt att bara få lite tid ihop, gagga skit och dricka vin. Blev hemmagjord pizza med tonfisk, oliver och ruccola. Mums! Det blev många skratt och en del diskussioner:) 

Blev en sväng ut oxå, tittade in på St Anne för en mojito och sen vidare för där va det då inte mycket folk så gick till O'Learys istället. Hade faktiskt riktigt roligt ute oxå, träffade massa folk som jag inte träffat på hur länge som helst, vissa flera år. Riktigt kul!  Landa med huvet på kudden vid 4, helt slut. Men allt som allt, en riktigt bra kväll:)

Blev lugnt imorse, men hyfsat pigg ändå. Lite frukost med Mickis innan hon åkte tillbaka hem och då passade jag på att ta en liten promenad, var ju galet skönt väder idag. Helt underbart! Sen kom mina älsklingar hem:) Älska söndagar!












Kommentarer


Kommentera inlägget här: