halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Vilodag

Kategori: Allmänt

Åkte in till jobbet redan kl 6 imorse, hade en del att göra och skulle dessutom gå lite tidigare idag för att åka o hämta Tyra. Dagen gick lika snabbt som alltid och jag fattar inte att vi snart har helg igen!!! Helt galet! 

Hade tänkt träna på lunchen idag, men struntade i det och tog en vilodag idag. Tänkte att jag ska ju ändå springa imorrn, tills jag nu kom på att vi har föräldramöte imorgon kväll :( Då kommer jag ju inte alls hinna springa... Får väl ge mig på ett lunchpass imorrn kanske..beroende på om jag hinner eller inte. Det är som sagt mycket nu, så det är knappt man hinner med ändå:)

Nu soffan och lite serier, sen sängen!
Man va pigg på jobbet imorse ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: