halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Distans

Kategori: Träning

Löprunda efter jobbet = bra start på helgen! Idag var målet att öka distansen, tiden spelade mindre roll. 6,2 km blev det och dessutom på helt ok tid och jag är mer än nöjd. 

Hade inget go i kroppen idag men hjärnan var bestämd, det var bara o köra. Men jag kan erkänna att utan sällskap av Maggie idag hade jag nog inte klarat det! Det var riktigt skönt med sällskap när kroppen var tung och vi peppade varann! Och hur bra mådde man inte efter! Känslan som sagt :) Och vi klarade det, nu har vi passerat 5 km! Nu är det bara och kämpa vidare. 

Nu tar jag helg med gott samvete:) Nu är jag sådär lite löjlig och lägger upp en sån där spännisbild, men jag blev så glad när man faktiskt börjar se musklerna komma fram :) Kämpa kämpa! Fettet ska bort och musklerna fram!


Kommentarer

  • Yvonne säger:

    Du är så himla duktig tjejen❤️ Kramiz

    2014-09-27 | 08:37:29
  • Fanny säger:

    Grymt jobbat gumman! ❤️👊

    2014-09-27 | 21:49:46
    Bloggadress: http://float.blogg.se

Kommentera inlägget här: