halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Dop

Kategori: Allmänt

Startade dagen igår med att rensa ur Tyras garderob. Den ekade tom när vi var klara så det var tur att vi var på stan i lördags och köpte nya kläder åt henne. Blev typ 3 par byxor och 6 tröjor, köpte 3 par byxor härom veckan oxå så nu har hon lite att skifta mellan. 

Sen var det dags för dop. Min söta lilla brorson Dexter skulle döpas. Han skötte sig prima och utan gnäll:) Sen var det dags för fika, tog med mig en Questbar så jag oxå hade nåt att tugga på om jag ville, funkade hur bra som helst och så hade dom fruktspett oxå som jag kunde äta :) 


Sen blev det storhandling, tvätt och städning av huset när vi kom hem. Så vi hade att göra om man säger så. Ingen latsöndag inte.

Idag hade jag banne mig kunnat betala för att få ligga kvar i sängen. Trött och ruskigt och grått ute. Usch! Men det var bara att gå och jobba. Nu ska jag fortsätta måla trappen! Ny dag imorgon!

Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: