halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Hatkärlek

Kategori: Allmänt

Började dagen med att lämna Tyra på dagis. Vi har gjort om lite i schemat för lite jämnare fördelning så jag ska numera lämna tisdagar & torsdagar och sedan hämta på onsdagar. Dels får jag vara med lite mer och känna mig delaktig, Oscar behöver inte dra hela lasset själv och Tyra får känna att hon har båda sin föräldrar:) Win win! 

Åkte till jobbet och det sa ju bara svooosch och så var det dags att åka hem igen. Det är mycket som vanligt och månadsskiften blir alltid ännu intensivare. Men eftersom jag trivs så bra och har så härliga kollegor så gör det inte så mycket:) Det är sjukt hur mycket det påverkar när man trivs med sitt jobb :)

Bytte om på jobbet och stack ut på en runda direkt när jag kom hem. Skulle springa en kortare runda idag och köra lite backträning. Började med 3 km, sen backen! Fy fan det är hatkärlek! Så jävla jobbig, man vill ju typ kräkas och benen känns som bly, men så fort man är nere igen och återfått andan känns det ju så jävla bra! 5 varv i backen och sen var tanken att åka hem, men då var man ju riktigt uppvärmd så det råkade bli en liten runda till på nästan 2 km. Nedvarvning kallar vi det ;)

Jag kan iaf säga att middagen satt fint när jag kom hem!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: