halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Hepp hepp

Kategori: Allmänt

Precis hemkommen från jobbet och kl är närmare 21 efter en galen dag. I med lite käk, försöka varva ner och sova ett par timmar för att kl 5 imorgon bitti åka tillbaka igen. Hepp hepp, bara o köra! Har hur mycket som helst som ska hinnas med, åker in tidigt med förhoppning om att inte behöva sitta hela kvällen imorrn så att jag kanske hinner hem normal tid och får träffa min familj lite innan jag åker iväg hela helgen. Måste även hinna packa och så.

Åh jag är sååå sugen på en löparrunda, men när ska det hinnas med lixom? Längtar till träningen nästa vecka!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: