halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Lördag

Kategori: Allmänt

Startade dagen med ett besök på Dermalogica för fix av fransar och bryn. Sen blev det lunch med Kristina! Sjukt kul då det var runt 2 år sen vi sågs och nu ska hon oxå ha bebis om några veckor :) Tiden bara flyger förbi, man måste ta vara på den! 

Mamma och Håkan kom förbi på en fika. Mysigt då vi inte setts på ett tag. Vi skulle egentligen bort ikväll men det blev inställt så vi blev hemma istället. Rätt skönt ändå eftersom jag var i Tyskland hela förra helgen. 

Passade på att ta en löprunda i Ekens med Maggie:) Riktigt skönt och vi sprang sjukt bra ihop!!! Alltså känslan efter! Det är den man vill åt :) Jag tycker det är mycket roligare att ha sällskap när jag springer än att springa själv, så nu tänkte jag tvinga Maggie och springa med mig ett tag framför ;) Vi ska pusha varandra till max och bli så jävla bra :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: