halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Mor & dottermys

Kategori: Allmänt

Oscar åkte till Sthlm med grabbarna imorse, så det är bara jag och Tyra kvar. Tog ett beslut i veckan att bara spendera helgen med henne och ha lite mor&dottermys<3 Uppskattat av henne och skönt för mig att känna att vi får lite tid ihop. Nu på dagen har vi vart och hälsat på mamma och varit ute och lekt, och så följde vi med ut på promenad med Nemo. Nu har hon tokdäckat, så jag tänkte passa på att måla lite trapp och ikväll ska vi mysa med film och popcorn i soffan :) 

Åkte och hämtade ut min nya telefon idag oxå:) IPhone 6! Den kom igår, men jag orkade inte hämta ut den då. Ska väl aktivera den imorrn kanske, måste bara fixa lite med den här först. Ska bli så skönt att byta för den här skulle jag kunna bränna när som helst!!! Men jag borde tagit silver, guld va ful men det syns ändå inte när man har skal på;)

Önskar er en bra lördag! Det ska jag ha, med det underbaraste jag har:)










Kommentarer


Kommentera inlägget här: