halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Nöjd

Kategori: Träning

Koffeintabletterna piggade upp mig lite och det gick faktiskt bra. Förbättrade min tid och är faktiskt riktigt nöjd! Trodde att benen skulle va lika tunga som sist, men där hade jag fel vilket var skönt:) Första 3 km kändes sådär ruskigt bra, men dom sista 2 var tunga. Men jag är nöjd att jag tog mig runt hela vägen eftersom jag ökade takten lite oxå. Det går framåt, sakta men säkert. Jag jobbar på det:) 

Nu har jag intagit soffan efter mat och dusch och här tänker jag ligga tills jag förflyttar mig till sängen! 







Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jävlar va duktig du är!! Ser fräsch ut som fan! :)

    2014-09-18 | 08:58:08

Kommentera inlägget här: