halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Sjukt nöjd

Kategori: Träning

Tog mig ut på en löprunda igår. Tanken var en kortare runda i lugnt tempo då jag inte vill pressa kroppen för hårt såhär i början och jag var heller inte jättetaggad från start då jag var rätt trött. Så blev dock inte fallet. Det blev en runda på 5 km och jag slog min tid med en minut:) Så glad efteråt:) Ibland måste man bara go with the flow. Har sprungit regelbundet nu i  3 veckor och förbättrat min tid på 5 km med 4 min. Jag är nöjd! Det är ju ett tag kvar till målet, men det visar ju verkligen att det går åt rätt håll! 

Hade tänkt springa idag, men vilar benen lite då jag avverkade över 1,6 mil förra veckan och den största delen under helgen så vill jag inte riskera att benhinnorna säger ifrån. Men imorgon, imorgon är det dax igen :) Tänk att jag skulle tycka det är kul o springa, det trodde jag aldrig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: