halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Slut som artist

Kategori: Allmänt

Fy fan säger jag bara! Idag är jag slut som artist! Åkte till jobbet vid 5 och sen fick jag ändå sitta över en timme nu på kvällen. Det har vart sjukt mycket och det ska bli skönt med helg även om den oxå ska spenderas med jobbet, men under lite roligare former :) Nu blir det till att packa väskan för imorgon åker vi till Tyskland över helgen. Raka vägen till Arlanda imorgon bitti :) 

Nu ska jag mysa med mitt lilla hjärta innan hon ska sova! Blir update när jag är hemma igen.

Förhoppningsvis ser jag lite gladare och piggare ut imorgon än vad jag gör just nu;)

Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: