halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Svooosch

Kategori: Allmänt

Tiden bara flyger, som alltid och vips så var det tisdag.

Söndagen gick i ett. Jag och Tyra hade egentid och åkte till Busiz och lekte av oss lite:) Sen var det husvisning, uträtta ärenden, lunch, powernap (eller typ, sov 2 timmar) och storhandling. Sen hade jag lovat Tyra picknick i skogen, men eftersom vi råkade sova lite för länge och klockan blev lite mycket så gjorde vi en nödlösning och hade picknick i vardagsrummet. Hon var toknöjd och det är allt som räknas<3

Sen blev det måndag och dags för jobb igen. Satan vad trött jag är nu, men hoppas det ger med sig. Tog mig upp till Ekens med Maggie efter jobbet och sprang en runda. Det var tungt igår, men skönt att ha det gjort.

Idag kom tisdagen och dagen är äntligen över. Haft en hemsk huvudvärk idag och massa strulärenden på det så det ska bli skönt att sova ikväll. Hoppas va lite piggare imorrn! Snart vänder veckan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: