halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Tyskland

Kategori: Allmänt

Vilken helg! Den har vart helt grym med härliga kollegor och grymt väder! Vi hade ju chartrat plan till oss så vi hade 2 egna plan, soft som fan att flyga så. Öppet till piloterna som inte hade några problem att få sällskap;) Bra med plats för benen och så med. Lite scary vid landningarna men det gick bra.

Det har vart hur mycket som helst dom här dagarna och ska jag skriva allt så blir det en hel novell, men vi gör en liten sammanfattning. 

Sjukt bra stämning, många skratt, privata plan, handskrivna boardingkort, grillbuffé, öl, vin & drinkar, konferens, hotellfrukost, tropisk värme (hej högsommar), shoppingrundor, ljus & vattenshow, fest, dans, klubbande, fyllebilder, alldeles för lite sömn...do i need to say more? En oförglömlig helg helt enkelt:) 

Det var inte igår jag var ute och festade till 7 på morgonen. Och än värre att jag skulle gå upp 2 timmar senare för att åka till flyget, men så jävla värt för fy fan vad kul jag hade :)

Jag har vart alldeles för upptagen med att umgås och göra saker så det blev inte jättemycket kort och hälften är mörka och suddiga men vafan ;) 











































Kommentarer


Kommentera inlägget här: