halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Update

Kategori: Allmänt

Så vad tyckte jag om Big Brother, jag vet inte för jag såg ca 10 min i söndags när de skulle in i huset innan jag tröttnade på norskan och inte orkade lyssna och sen har jag faktiskt inte tittat. Kanske ger det en chans till, vi får se. Det är ju alltid roligare när det kommit igång. 

Började ju söndagen med hotellfrukost, så det var najs! Sen blev det en tripp till outleten i Vingåker oxå, Oscar hittade lite grann och sen blev det skor till mig och Tyra men inget överdrivet sådär.

Igår var dagis stängt, så då fick jag kvalitetstid med min lilla tjej:) Vi var i lekparken och ute på promenad. Så kom svärmor förbi oxå. 

Nu är jag tillbaka på jobbet och det är mer än fullt ös fram tills vi åker på fredag. Faktureringsvecka så det finns att göra!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: