halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Dålig update

Kategori: Allmänt

Sorry för dålig update men jag har verkligen inte orkat. Så därför har jag struntat i det. Tallin var bra, mådde halvtaskigt på torsdagen när vi åkte men det blev bättre sen. Fick ett par timmar i Tallin på fredagen, mysig stad så hade vart kul med lite mer tid. Blev mest mat och dryck på båten, men en trevlig tur med ett bra gäng :) 

Kom hem i lördags så helgen spenderades sen med familjen. Blev en tur förbi Öster Malma oxå för besök hos vildsvinen och en skogspromenad vilket Tyra tyckte var kul:) sen back to work och där är vi nu. Vi har sjukt mycket att göra så jag är helt slut, ska sova nu då kl ringer 4.45 imorrn. Ska få in lite övertid på morgonen tänkte jag.

Tjolahopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: