halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

När orken är slut

Kategori: Allmänt

Ni vet den där känslan. När orken är slut. Man är trött. Ingen ork eller lust. Där är jag nu. Kopplade väl av för mycket på semestern och har svårt att komma tillbaka. Längtar till sommarsemestern och inser att det är rätt långt kvar. Man får trösta sig med att tiden går fort. Samtidigt vill man inte det, man vill ju njuta av nuet oxå. Men just nu är jag för trött för det med. 

Hela dagen sitter jag och tittar ut genom fönstret och längtar ut. Ut i solen och friska luften, men när dagen väl är slut och jag kommer hem och är klar med alla bestyr här, ja då är jag trött och solen är borta. Tog mig iaf ut på lunchen idag och det var underbart:) Nä, dax att rycka upp sig. Nästa vecka blir en bra vecka, man är väl bara lite tröttare ibland och energin kan ju inte vara på topp jämt.

Hej hopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: