halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Stoppa tiden

Kategori: Allmänt

Alltså var tar tiden vägen? Jag gissar att det är fler som känner som jag. Dagarna bara susar förbi och det känns som måndag eller fredag mest jämt. Panik! Om man bara kunde stoppa tiden lite, sakta ner, hinna njuta, reflektera och uppleva. Känns som man inte hänger med. Och ännu mer när man har barn, vart tar tiden vägen? Dom växer upp så fort. 

Helgen var iaf kanon, mysigt häng hos Fitri och Timmy hela lördagen. En del promenader, lite löpning, städning, kollat hus osv. Hur najs som helst. Huset var fint, men den rätta känslan infann sig lixom inte riktigt... Jaja, det kommer väl. Det här med tålamod är inte riktigt min grej. 

Inte så mycket planerat för veckan, men jag har satt ett krav om att komma ut på promenad minst 30 min varje dag så länge det är skönt väder. Så det är mitt fokus nu. Jag behöver luft, det blir dåligt med det när man pendlar och åker bil till jobbet:(

Loppan som älskade att cykla runt i helgen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: