halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Tallin

Kategori: Allmänt

Igång med jobb och tillbaka i vardagen, men ingen lång jobbvecka här för idag har jag tagit fram passet igen då vi åker till Tallin! Började dock må lite sisådär redan igår och känner mig fortfarande hängig men det hoppas jag lite alvedon botar så det blir nog bra. Ska bli kul iaf och vi är ju ett kul gäng som åker :) Kommer hem igen på lördag så då har man iaf söndag på sig att återhämta sig innan jobbet börjar igen. 

Inte hunnit med så mycket mer än jobb under veckan. Skulle ha sprungit igår och kommit igång med träningen igen efter semestern men fick ju hoppa det då jag inte mådde bra och halsen brände. Hoppas på en löprunda i helgen och skulle inte skada med lite sol och värme då oxå, håller tummarna!

Önskar er en bra helg!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: