halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Tankat energi

Kategori: Allmänt

Efter gårdagen känns allt så mycket bättre och jag känner verkligen hur välbehövligt det var att få tanka lite energi. Var hemma med lillan igår, hon piggna på sig efter lunch och vi tog oss ut på promenad i det underbara vädret. Hon sov och jag promenerade till stan och kikade runt lite. Hittade som vanligt ingenting. Sen fick jag Oscar att sluta tidigt och mötte upp honom på vallarna med sushi. Låg där på en filt och bara njöt med min underbara familj<3 Tog även en sväng förbi hamnen för lite glass och lek för Tyra. Otroligt vad en dag med familjen och lite sol kan göra:) Precis vad jag behövde!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: