halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Tillbaka

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Det var ett tag sen, så välbehövligt att ha semester och bara släppa allt ett tag. Man mår så bra av det! Det var galet skönt att komma bort ett tag och jag kan ärligt säga att det känns skit att vara hemma igen. Fy! 

Imorgon är det tillbaka till jobb och verkligheten igen. Känns ändå ok eftersom jag trivs med mitt jobb. Det är dessutom kortvecka då vi åker till Tallin med jobbet på torsdag:)

Dubai var hur bra som helst! Härligt att få tid med familjen, mysa, sola och bada, titta på saker och allt annat. Tyra älskade det oxå och att få leka med sina kusiner varje dag:) Alldeles för kort tid med 10 dagar för att hinna med allt man ville eftersom man ville ta det lite lugnt oxå, men vi får åka ner fler gånger. Ungarna hade växt galet mycket, blev helt chockad. Snacka om lyxstad, det är ju inte som här hemma precis. Lyxbilar överallt och allt är flådigt, galleriorna så stora att man går vilse. Sjukt! Vi hade över 30 grader och sol varje dag utom sista dagen, då var det sandstorm. Lite tråkigt. Det var fortfarande varmt men den där sista dagen på stranden kunde man ju glömma. Det sprack iaf upp på eftermiddagen så man kunde se ut. 
Simmade med delfiner på Atlantis oxå, vilken upplevelse. Känns fortfarande helt overkligt. Så mysigt!!! 

Bjuder på några bilder jag har i mobilen. Nu ska vi njuta av sista lediga dagen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: