halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Bläää

Kategori: Allmänt

Fy vad tråkigt det här är!!! Jag var ju säker på att en dag hemma skulle göra mig frisk men så var det tydligen inte. Känner mig lite bättre idag iaf, men det kan ju oxå bero på att jag knaprar alvedon idag och det har jag inte gjort dom andra dagarna. Vill se hur pigg jag kan bli. Har ju kickoff i Sthlm imorgon och den vill jag ju inte missa:( Men får känna efter och hoppas allt är bättre till imorgon!!  Håller tummarna! Det här suger iaf! Inte tillräckligt däckad för att sova bort dagarna och inte tillräckligt pigg för att orka hålla igång. Och träningen, fan vad jag vill träna. Men jag ska vara smart och inte börja för tidigt för jag tänker inte riskera att det blir värre. 

Nä om man ska fortsätta kolla Lyxfällan en stund då. Sjukt hur folk kan rasera hela sin ekonomi!

Skepp o hoj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: