halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Fredag!!

Kategori: Allmänt

Avslutade veckan med är skön dag på jobbet. Underbara människor jag jobbar med :) Idag var det riktigt fredagsflams på jobbet, jag älskart ;)

Blev god lunch i form av libanesiskt nere på stan. Passade även på att springa in på HM en snabbis och hittade en kavaj:) 299:- kunde inte bli bättre :)

Nu har vi precis avnjutit middagen i soffan, om man ens kan kalla det middag. Varma mackor blev det. Nu ligger jag och försöker tänka bort mitt träningssug jag haft sen i onsdags:( Fan vad jag bara vill kunna gå och köra ett ordentligt pass. Men snart så! Håller tummarna!

Ha en trevlig helg!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: