halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Fullt ös

Kategori: Allmänt

Faktureringsvecka och fullt ös på jobbet. Idag har jag även hunnit med 2 vändor fram och tillbaka, passade då på att svänga förbi Elixir på ett lunchpass innan jag åkte tillbaka! 45 min på löpbandet, så jävla svettigt! Var sjukt varmt idag, desto skönare med en dusch sen. 

Helgen tittar runt hörnet och imorrn blir det häng med familjen! Kramas med syster innan hon åker tillbaka till Dubai i helgen. Hon har vart här i jobb i veckan, så vi har inte hunnit ses mer än 20 min i söndags när jag skjutsade henne. Men imorrn så, då ska vi ha middag och mys hos brorsan. Lördag är det full rulle, börjar dagen med spinning, sen kalas och till sist kanske lite vin och utgång...var ju ett tag sen nu så det lutar åt det. Söndag blir det hotellfrulle med tjejerna, så lagom späckad helg sådär. Men det känns helt ok nu när jag tagit det lugnt och bara umgåtts med familjen dom senaste veckorna.

Har precis lagt mig efter att ha tryckt en skål med spraygrädde och hallon, det var fan det godaste jag ätit på länge. Fick ett sjukt sug efter grädde så det var ju bara att äta ;) Nomnom!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: