halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

HAPPY FACE

Kategori: Allmänt

Var och tog en kvällsfika med Simone igår, så mysigt<3 Kände dock att jag inte kände mig pigg och värre blev det, igår kväll sen låg jag med 38.6 i feber och mådde skit alltså! Fy! Och ångesten över att jag skulle behöva vara hemma från jobbet igen efter förra veckan hängde över. Jag vill ju va frisk och kunna träna. Var helt säker på att jag skulle vakna med 40 i feber och inte kunna stå idag så som jag kände mig, men sa att jag fan inte tänker va sjuk. Som ett mirakel vaknar jag idag, feberfri, typ utan hosta och halsen känns knappt längre!!! Tack som fan för det!!! Nu ska jag fortsätta jobba :)))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: