halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Kickoff

Kategori: Allmänt

Prppade i mig lite alvedon i fredags och åkte till jobbet. Väldigt hostig, men dagen gick bättre än väntat så jag bestämde mig för att följa med på kickoffen. När dagen var slut stod bussen utanför som skulle köra oss till Stockholm, väl på den så öppnades skumpan!  Aveqia var målet för kvällen. Där skulle vi laga vår egen 3-rättersmiddag tillsammans med några kockar. Först välkomstdrink och sedan blev vi uppdelade i 3 lag. Jag fick vara med och stå för varmrätten. Det dracks vin, skrattades och lagades mat och till sist fick vi sitta ner och avnjuta allt. Riktigt roligt faktiskt! Jag höll mig till de alkoholfria alternativen då jag körde hem sen, men hade lika kul ändå. 

Lite bilder från kvällen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: