halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

On the road again

Kategori: Allmänt

Sitter i bilen på väg till jobbet efter att ha lämnat loppan på dagis. Så skönt när hon bara springer in, det värmer i hjärtat för då vet man att hon trivs. 

Gårdagen passerade i rasande fart, var rätt seg hela dagen men idag känner jag mig betydligt piggare så det är skönt:) Dags för hälsoundersökning idag, vi får en genom jobbet där dom kollar upp det mesta så det är ju bara dumt att inte göra den. Får man hoppas man är frisk! Får fortfarande inte träna, men hoppas stenhårt på att jag ska kunna börja lite lugnt imorgon för jag blir knäpp snart.

Ha en grym tisdag mina vänner! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: