halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Sjuk

Kategori: Allmänt

Började ju känna mig konstig redan i lördags och jodå, halsont, tung i huvet och hängig. Var på jobbet i måndags men åkte hem lite tidigare. Dagen idag har till största del spenderats i sängen eller soffan. Tvingade ut mig på en långsam promenad till ICA för att handla lite och suga i mig lite friskluft och sol. Skönt, men det var bra ansträngande att gå den lilla biten. 

Blir hemma imorgon oxå men sen hoppas jag verkligen skiten är över för jag vill träna! Blir ju rastlös direkt. Jaja, har inte varit sjuk på över 1 år så man ska väl inte klaga egentligen. Överlycklig att vi skaffade en tv till sovrummet nu iaf ;)

Kommentarer

  • Jutta säger:

    Krya på dig gumman! Det är SÅ värt med tv i sovrummet :)

    2015-02-11 | 08:24:31

Kommentera inlägget här: