halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Soft dag

Kategori: Allmänt

Haft världens skönaste dag. Vaknade vid halv 8, låg och drog mig till 8. Släpade mig ner till soffan och kolla lite film med Tyra, åt frukost, åkte ner till hamnen och tog en promenad runt Brandholmen med Tyra och Oscar, hem för lite lunch, sov 1 1/2 timme, åkte och handla lite och sen middag på Fazana med Sylvia. Det var typ min dag, hur skön som helst! Och än en gång, jag älskar att sova på dagen!!! Så jävla najs! Ingen stress idag, bara göra det man känner för. 

Så nu har jag hoppat i mjukisarna och landat i soffan och ska kolla på en film innan jag checkar ut för idag:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: