halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Tillbaka till allvaret

Kategori: Allmänt

Helgen börjar lida mot sitt slut och imorrn är det tillbaka till allvaret. Helgen gick fort, men vi har ändå hunnit med lite. Fredagkvällen spenderades ju med familjen hemma hos brorsan, supermysigt! I lördags tog jag och Tyra en promenad i solen ner till stan och köpte present till Colin som fyllt år och sen blev det kalas. Hem och vilade lite och åkte sen över till Fanny för lite vin. Vi va några stycken där innan och sen gick vi ut en sväng. Trevligt innan, men hade hade nog kunnat skippa utgången.  Var ju ett tag sen jag var ute så man behöver ändå komma ut lite bland folk ibland ;) 

Idag startade dagen med hotellfrukost på Voyage med Maggan, Fia och Carro. Lyx! 3 timmar satt vi och babblade, tiden går fort när man har roligt:) Oscar och Tyra passade på att ta sig ut till pulkabacken en sväng. Lite trött sen så jag sov en stund när jag kom hem. Alltså, hur skönt är det inte att sova mitt på dagen? Bästa! Och så har vi köpt en tv till sovrummet, så nu tänker jag krypa ner i sängen med en film, ska bli grymt skönt!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: