halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Vända i dörren

Kategori: Allmänt

Jag och Tyra var påklädda, färdiga och redo för avfärd till dagis. Öppnade dörren och möttes av hur mycket snö som helst, ville bara vända om, stänga dörren igen och låsa in mig resten av dagen. Vill inte ha mer snö nu :((( Det är tur dessa dagar att man har något att se fram emot, att man vet att oavsett vädret här hemma så kommer man att få sol och värme snart. 49 dagar är ju ingenting när dagarna går såhär fort. Vi är ju snart där:) Och sen kommer våren!

Gårdagen blev det jobb och sen hem till soffan. Skulle ha tränat men avbokade. Kände att jag behövde få vila lite och bara va och det gjorde jag rätt i. Mycket piggare idag, så idag blir det lunchträning!

Önskar dig en bra dag!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: