halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

2015

Kategori: Allmänt

Hoppas ni alla har hade ett bra nyår och god fortsättning! 

Vi hade det kanon, 3-rätters och mys med fina vänner. Firade i Vagnhärad i år igen. Fick va med en stund vid 12-slaget iaf tills vi började smälla av våra egna raketer då ville Tyra gå in eftersom det smällde så högt så då fick vi titta genom fönstret, men hon var så glad:) Hon tokdäckade dock direkt sen och det förstår jag, fortfarande lite chockad att hon orkade vara vaken men ungarna lekte och hade hur kul som helst. Jag sippade alkoholfritt och vi åkte hem vid 3 inatt, kände att det kunde va skönt att vakna hemma så jag hoppade vin och skumpa på 12-slaget var inte ens sugen så idag har jag varit pigg vilket känns skönt. Sen är det ju inte fest på det sättet när barnen är med heller.

Idag har vi städat ut julen och så kom mamma över på middag. Så skönt att ha det gjort. Nytt år och då vill jag inte ha sånt kvar utan se framåt:) Hoppas på ett händelserikt år! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: