halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Död

Kategori: Allmänt

Sjukt trött när klockan ringde imorse. Gick tillbaka till sängen typ 3 gånger, inte bra. Men iväg kom jag. En händelserik dag på jobbet som var mindre kul för en själv. Fick lite otrevligt reda på att jag var allergisk mot hasselnötter, först började det bara klia i munnen, sen svällde tungan och halsen. Kunde knappt svälja eller få luft, och började skaka som ett asplöv, som tur va hade en kollega tabletter så det blev bättre. Sjukt obehagligt. Jäkla korsallergier som dyker upp pga min jävla pollenallergi. Sen rullade dan på iaf.

Nu sitter jag här och jag skulle typ kunna separera armarna från kroppen. Har precis ätit middag efter ett galet PT Strong-pass på Elixir. Satan vad jobbigt, men kul! Ska försöka orka hålla armarna över huvudet så jag kan tvätta håret sen. Man känner att man lever.

Nu dusch, sen sängen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: