halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Kurs

Kategori: Allmänt

Jobbat idag som vanligt, och så hade jag lämningen imorse. Sov lite för länge så det var nära att jag inte hann med men det gick. Lunchpass idag oxå, träningen gick bra men var helt slut efter och blev på lite dåligt humör. Det brukar ju va tvärtom men det ordnade upp sig mot slutet av dagen:) Var skönt att komma hem till mina älsklingar.
 
Imorgon ska jag på kurs, excelutbildning hela dagen vilket gör att veckan bara kommer svischa förbi nu för när jag är tillbaka på kontoret är det redan torsdag och sen bara fredagen kvar innan vi tar helg igen!

Rätt skönt med helg faktiskt:)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: