halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Lördagsnöje

Kategori: Allmänt

Började dagen runt 9-tiden, alltid skönt med lite sovmorgon:) Först frukost och sen bara lite soffmys innan jag orkade göra nåt annat. Jag om någon är rätt segstartad på helgerna. Man stressar ju alltid iväg på vardagar så på helgerna älskar jag verkligen att ta det lugnt på morgonen. Ligger gärna och drar mig i sängen, eller går tillbaka och lägger mig och bara myser en stund efter frukost. Livskvalité!
 
Sen var det dags att pälsa på oss alla kläder för en tur till pulkabacken. Tyra älskar att åka pulka och det är så skönt med lite friskluft. Vi var där ett tag, snön var inte helt packad och så var det massa is under så det var sjukt jobbigt att ta sig upp för backen hela tiden, men man får väl se det som extra träning :) En sväng förbi hos Maggan & John, drack lite varm choklad, snackade skit och hälsade på lilla vovven. Så söt! Sen hem för en sen lunch. 

Nu sitter jag i soffan efter att ha svettats på gymmet och fått i mig middag. Blev lite lördagsfys i form av 35 min på löpbandet och svetten lackade. Var inte alls upplagd för att springa så det gick tungt, men det gick bra och det känns skönt nu att jag gjort det :) Älskar när det är folktomt på gymmet, vi var typ 4 pers där. Hur skönt som helst! 

Lillan sover redan, hon tokdäckade tidigt idag så jag och älsklingen njuter av lite egentid såhär på kvällskvisten. Blir nog en film tror jag. Bara ligga och mysa och slökolla . Får se vad morgondagen har att bjuda på.
 
Ha en trevlig lördagkväll!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: