halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Naked truth

Kategori: Allmänt

Känslan när man inser att det inte är man själv som styr längre när man sitter i bilen på E4:an och helt plötsligt börjar åka slalom är mindre kul kan jag säga. Fy vilket väder att köra i imorse, tappade fästet helt. Obehagligt! Men det gick bra och jag kom fram:) 

Kurs hela dagen, excel. Kursdagar brukar ju kunna va rätt sega och jag hade inga höga förväntningar, men det var en riktigt bra kurs och jag blev positivt överraskad! Dagen gick hur fort som helst och jag hade lätt kunnat sitta en dag till. Sen åka hemåt i ovädret igen, lite bättre på vägarna men fortfarande långt ifrån bra. Hämtade Tyra på dagis och så hem för lite mat i magen. 

Skulle haft en gympass med Tessan men hon blev dålig så jag släpade mig själv till gymmet för ett ben/rumpapass! Satan vad mör jag är i benen nu, lär kännas imorgon! Men man är skönt trött. Har precis landat i soffan efter en skön dusch. Och här ligger man nu tills man släpar sig i säng. The naked truth ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: