halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Rastlös

Kategori: Träning

Dagen har till största delen spenderats hemma. Oscar är inte helt pigg så han har inte haft ork att göra något och Tyra har sprungit i pyjamas nästan hela dan. Jag fick krupp förut och åkte iväg och storhandla, var en sväng till intersport för att kolla träningskläder, dom har verkligen INGENTING!!! Så jäkla tråkigt. Sen en sväng till jysk och köpte en ny tavla till badrummet, behövdes verkligen där inne. Blev kanon! Och så hem igen. 

Fortfarande rastlös, så efter ett tag bestämde jag mig för att åka till gymmet, Oscar skulle till affären och sen hämta mat så dom släppte mig där så länge och hämta upp mig på vägen hem. 5 km på löpbandet blev det och nu har jag en skönt trött känsla i kroppen. Skulle vilka åka och sola, men vet inte om jag orkar ta mig ut igen... Skulle bara va så skönt och så känner man sig ju lite fräschare! Får se hur jag gör ;) 

Före och efter gym;) Svettigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: