halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Snart dax igen

Kategori: Allmänt

Godkväll!
 
Helgen lider mot sitt slut och jag har precis landat i soffan efter att ha gjort klart allt så vi är redo för veckan. Var på en fika hos mormor idag, mysigt! Längesen jag träffade henne nu. Efter det lite lunch och iväg till ICA för att handla inför veckan. En sväng till gymmet för lite spinning, satan vad jobbigt! Har inte kört spinning på typ 100 år, men det var skönt att få svetta av sig lite. Färgat utväxten så man får känna sig lite fräsch. Fixat mat inför veckan, eller det är Oscar som gjort faktiskt, jag har duschat och fixat barn, skurat badrum och dammsugit. Men hur skönt är det inte att landa i soffan nu när allt det där är gjort? SÅ jävla skönt. Allt är färdigt och nu behöver man inte bry sig om ett skit, typ, på flera dar :))) Alltså min whiteboardtavla där jag skrivit upp alla sysslor som ska göras och matsedel och så för veckan är fan det bästa jag kommit på. Allt går så sjukt smidigt! Älskart!!!
 
Men som vanligt går helgen alldeles för fort och imorgon är det måndag igen. Känns ok ändå, för vips så är det fredag igen och det är ändå ganska skönt med lite rutiner under veckorna oxå. Man vet ju själv hur det blir vid långledigheter och så = inga rutiner alls. Så det blir en rätt bra balans, även om helgen skulle kunnat vara en dag längre iaf ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: