halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Count down

Kategori: Allmänt

Tre dagar kvar! Åh jag längtar så jag håller på o bli knäpp. Men det går fort! Ska bli så sjukt skönt o va ledig, att inte behöva ställa klockan, att ta dagen som den kommer, få tid till både familjen och vänner, kunna städa en hel dag utan att känna sig stressad för att man då inte hinner få tid till Tyra eller annat, att göra små utflykter, att bara va!!!! Åh underbart! Hoppas ju självklart på lite fint väder under dessa 4 veckor, men det är inget jag räknar med med tanke på hur sommaren har varit hittills. 

Idag passade jag iaf på att gymma på lunchen. Riktigt skönt att få köra igenom kroppen. Sen blev det en kvällspromenad oxå i det fina vädret. Så nu är det soffan som gäller, helt slut! Tog en kvällspromenad igår oxå, typ 6 km. Det går bra, men man känner ju att man inte riktigt håller samma tempo som tidigare och man känner sig lite klumpig, men vafan jag är gravid så vad väntar jag mig. Jag är glad så länge jag kan fortsätta röra mig :)

Kommentarer

  • Faster yve säger:

    Så fin du är gumman ❤️

    2015-07-15 | 19:27:57

Kommentera inlägget här: