halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

SEMESTER

Kategori: Allmänt

Kan ju säga att jag bara ÄLSKAR att ha semester. Den har precis börjat så jag har allt framför mig. Sjukt najs! Så skönt igår när man inte var tvungen att ställa klockan och gå upp. Regnade ju en stund på dagen så vi åkte till Busiz med Tyra & Colin. Så fick Maggan ett par timmar ifred hemma så hon kunde dona i lugn och ro. Barnen fick iaf leka av sig:)

Kvällen blev ju hur fin som helst så vi blev kvar hos Maggan och John där det blev rökta räkor med bröd och aioli - svårslaget! Fy fan vad gott!!! Precis vad jag var sugen på. Och päroncidern passade perfekt till, även om lite %-halt inte hade skadat ;) snart har jag överlevt den här sommarn utan alkohol och tycker ändå det går rätt bra.

Det tråkiga är bara och ni som varit gravida vet vad jag pratar om och ni som har det framför er kommer förstå när ni är där, är att det är så tråkigt då folk tror att man inte kan vara med för att man inte dricker. Att man inte vill gå på fest för att man är gravid. Jag vill väl vara med som annars. Visst jag kanske inte är med in på småtimmarna eller så kanske jag hoppar utgången, men det betyder väl inte att jag inte vill vara med alls?! Så nu fick jag det sagt iaf.

Så dagen tar vi som den kommer, idag har vi lite att pyssla med här hemma. Helt plötsligt gillar jag tisdagar;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: