halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Vilken helg!!!

Kategori: Allmänt

Underbar helg med underbart väder och underbara människor omkring mig<3

Det här behövde jag verkligen för att få ladda batterierna och orka 2 veckor till på jobbet. Gårdagen spenderades först med sol och bad på Stenvik med familjen, Victor, Emelie, svärmor & Fitri med familj. Hur mysigt som helst. Vi solade och badade, japp även jag. Var varmare än jag trodde det skulle va men varmt vore att ta i. Vi avslutade sen på Skärgårdsvåfflan innan vi alla åkte åt varsitt håll. Vi åkte hem, tog en snabbdusch och åkte sen vidare till Maggan & John för grill och häng. God mat och skitsnack slår aldrig fel. Var väl hemma igen runt midnatt. Toppendag!

Idag har vi vart på husvisning igen, ätit både lunch och glass i hamnen, vart i lekparken och städat och så. Välbehövligt. Så skönt att bara ta dagen som den kommer. Det behövs det med. 

Imorgon är det jobb igen, 2 hela veckor kvar tills semester. Känns tufft men snart är vi där. Nu kör vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: