halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Kvällspromenad

Kategori: Allmänt

Allt gick bra hos bm. Fick mitt moderskapsintyg som ska till försäkringskassan, blodtryck och sånt var bra och lilla hjärtat slog som det skulle<3 Så mysigt att höra det lilla livet där inne:)

Skönt att vara hemma lite tidigare än vanligt oxå så jag passade på att åka och hämta Tyra från dagis nu när jag hade chansen och hon blev så glad så:) Nu har jag precis landat i soffan efter en kvällspw med min lilla familj. Skönt med luft! Idag är jag faktiskt riktigt trött så nu blir det en dusch och sen sängen!

Hoppas att du hade en bra start på veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: