halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Semesterlängtan

Kategori: Allmänt

Åh vad jag längtar efter semester just nu, behöver det verkligen. Det är typ kaos på jobbet just nu, sjukt mycket och jag är trött :( Blir till att jobba över imorgon.

Idag överraskade jag Tyra och kom hem med en cykel. Gissa om hon blev glad! Hon har ju bara haft en trehjuling och sen en sån där balanscykel som alla har nu för tiden. Bullshit sa jag, klart ungen ska ha en riktig cykel;) 2 sekunder tog det typ sen cykla hon iväg med ett léende på läpparna. Så härligt att se, så ni kan ju gissa vad vi gjort ikväll, jo precis vart ute och cyklat.

Dags att sova om jag ska orka ta mig upp imorrn, blir en låååång dag. Hoppas ryggen orkar bara för idag har den vart katastrof! Ska till läkaren på torsdag.
Jag och lilla magen har degat på soffan en stund:) Natti natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: