halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Ultraljud

Kategori: Allmänt

Igår gick jag typ i sömnen hela dagen. Var så sjukt trött och tömd på energi så det var skönt när dagen äntligen var slut och jag fick åka hem. Kvällen spenderades mestadels i sängen framför tv:n men en livlig liten bebis i magen:) Igår fick även Oscar känna dom första sparkarna på utsidan! Så nu är det fart:) Passar på och njuter och myser lite extra för ju större den blir desto mindre mysiga blir dom där sparkarna. Men det är en otroligt häftig känsla att känna det lilla livet där inne. 

Idag var det även dax för ultraljud igen, det är alltid kul:) Vi var ju för 2 veckor sen men då va den lite envis och ville inte visa upp sig helt så dom kom åt att ta alla mått, men idag gick det bättre. Allt såg bra ut och den växer som den ska. Alltid skönt att höra! Fick med oss lite bilder hem oxå vilket Tyra tycker är jättekul och vi med. Så mysigt att se den lille krabaten där inne.

2 dagar kvar till helgen nu, känns skönt då jag är trött! Längtar till semestern, men dit har jag ytterligare 3 veckor så känns rätt avlägset. Men tiden brukar gå snabbt så vips så är vi väl där! Var ute med Tyra en stund ikväll oxå, bara hon och jag<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: