halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Var är min sommar?

Kategori: Allmänt

Allvarligt! Vi hade sommaravslutning med grill på dagis idag, i vinterjacka och vantar och jag frös ändå. Vad är det för fel på vädret i det här landet?  Helt sjukt! Nu är jag på riktigt trött på det här. Ge mig värme NU!!! Vi har några futtiga månader om året där vi får chans att få njuta av livet lite och vara lite gladare än annars, där det inte är mörkt dygnet runt. Och vad, ska vi inte ens få det? Katastrof! Bäst att det vänder snart och blir en kanonsommar då vi nu haft höst istället för vår.

Helgen var iaf fullt upp, möhippa hela lördagen för Madde. Hon var så fin våran sessa:) Jättekul och mysigt! Sen hotellfrulle, husvisning och storhandling på söndagen. 
Sen var det back to work och imorgon är det redan onsdag. Tiden går! Och på torsdag fyller våran älskade tjej 3 år<3 Så till helgen blir det kalas:)

Har äntligen målat naglarna igen och jag bara älskar färgen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: