halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Asså...

Kategori: Allmänt

Jag blir så trött ibland, på mig själv alltså. Har gjort ärenden och sånt som jag skulle men har jag ens börjat packa? Icke! Inte en pryl och nu är jag alldeles för trött. Tur det finns en dag imorgon oxå;)

Och ja blev det nån pizza? OM det blev. Första tuggan, mums! Men var det värt det sen. Herregud jag kommer nog aldrig mer äta pizza, max en slice då. Asså min mage dog! På riktigt dog! Hälften av kvällen fick spenderas på toaletten, ursäkta infon. Jag hade så ont sen, så inte värt det. Skitpizza! Haha! Tur den inte var äcklig iaf ;)

Sen har jag roat mig med mina mongon här hemma eller med och med, jag har skrattat åt dom. Mupp 1 & 2, så mycket kärlek<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: