halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

H A P P Y

Kategori: Allmänt

Veckan har rusat förbi i vanlig ordning, med både bra och mindre bra dagar, men allt som allt en bra vecka. Igår fick jag äntligen träffa Emma och se magen:) Jag och Carro mötte upp henne på O'Learys för middag igår. Mys!

Glömde träningsväskan när jag åkte till jobbet imorse och var så sur när jag kom på det, men det fanns nog en mening. Bestämde mig för att ta en första löprunda utomhus när jag kom hem. Lite bävande och helt utan några förhoppningar då jag inte sprungit ute sen november och inte inte på typ 2 månader heller. Hade ställt mig in på intervaller, springa/gå och var ok med det. Trodde typ jag skulle avlida ändå som man brukar göra när man haft uppehåll. Började springa och det gick som på räls! Hade inte en tanke på att stanna en enda gång och bra fart hade jag oxå :) Sprang hela rundan och det kändes bara så jävla bra när jag kom hem. Vilken känsla! Och vad jag saknat att springa ute. Men nu närmar sig våren och det är dax igen! This is my time to shine!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: