halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Packa

Kategori: Allmänt

Idag spenderas dagen med att göra ärenden och inhandla saker till resan, tvätta och börja packa. Jag vill ha det mesta klart idag så att man bara kan njuta av morgondagen. Då ska jag äntligen till Simone och få träffa lilla Nova:)

Igår var hela gänget hos svärmor för middag. Riktigt mysigt så vi var hemma rätt sent. Ikväll är det pizzatajm! Har inte ätit pizza sen förra året. Lovade att hålla mig borta från godis och skräpmat tills jag skulle åka och det har jag klarat så idag ska jag fan äta pizza och njuta, ingen ångest!!! Har vart sugen på en Batmanpizza från Kebabhouse i 2 veckor nu, så den får det bli:)

På tisdag åker vi - YEEY!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: