halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Stendörren

Kategori: Allmänt

Jaha, hur har vi spenderat våran helg?

Fredagkvällen spenderades hemma i soffan. Alldeles lagom tyckte jag, är helt slut på fredagar! Lördagen så gick vi upp vid 7, åt frukost och tog oss ut i det fina vädret. Tyra ville blåsa bubblor och gå till lekparken, och så blev det! Var ute nån timme och sen kom mamma och hängde med Tyra en stund så jag fick slita med mig Oscar ut på en löprunda i solen! Så skönt! Till kvällen sen åkte vi till Björnlunda och hälsade på Oscars pappa och Angelica som var här på besök. Där blev det middag och häng med syskonen oxå. 

Idag vaknade både Tyra och Oscar med feber, men båda piggade på sig så vi åkte till Stendörren med Fitri & familj. Grillade korv och hängde i solen, hur mysigt som helst!! Men febern kom tillbaka på Tyra sen och nu under kvällen blev hon riktigt hängig. Dagis är stängt imorgon så jag skulle ändå va hemma, hoppas hon känner sig piggare bara. Vill ju inte att hon ska va sjuk:( Men bättre nu än om en vecka när vi ska åka. Bara 4 arbetsdagar kvar!!!

Så summan av kardemumman en riktigt bra helg! Hur har din varit?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: