halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Utvilad

Kategori: Träning

Haft en riktigt lugn och skön helg och känner mig utvilad och redo för en ny vecka:) Oscar har vart i Linköping i helgen så det har vart jag och Tyra här hemma. Mysigt att få lite egentid bara vi<3 Har även varit hundvakt åt mammas vovve vilket Tyra älskar! 

Började gårdagen med ett spinningpass, va svinjobbigt av nån anledning. Jag funkar 6 på morgonen utan att äta då är det som bäst men runt 9-10 då måste jag nästan ha nåt i mig först. Men det gick iaf och kändes bra när det var klart. Sen frukost, en dusch, ett besök på kyrkogården, en dejt med Carro, storhandling, mys och film med loppan och sen däckade vi båda vid 22. 

Startade dagen med en lite längre promenad med vovven, mysfrukost, lite matförberedelser inför veckan, sen ett par timmar i lekparken, vilket väder alltså!!! Och alltid mysigt att få tid med Maggie:) Sen en promenad hem, lite lunch med älsklingen som kom hem,  spinning igen och ett mage/ryggpass. Nu har vi ätit middag, alla är duschade och klara, jag har äntligen slängt i lite ny hårfärg och snart är jag redo att landa i sängen för att glo lite på tv innan det är dax att sova.

Har hunnit med rätt mycket men ändå tagit det så lugnt. Sjukt skönt med såna helger, jag älskart! Fan va bekväm man blivit;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: