halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Alltid likadant

Kategori: Allmänt

God morgon!

Att jag aldrig lär mig. Ska alltid vara ute i sista sekund. Ikväll har vi vårfest med jobbet och maskerad, men har jag fixat något än? Nej! Hade full panik igår kväll och försökte komma på nåt, men inget funka. Så nu måste jag åka ner på stan på lunchen och fixa det här. Behöver ju inte vara nåt avancerat, men nånting iaf. Wish me luck!

Veckan har gått fort annars och imorgon är vi lediga:) Ska bli SÅ skönt! Jobbar dock fredag så jag har inte långhelg som många andra men det gör inte så mycket. Är ju bara en dag och sen är det helg igen. Hoppas på bra väder! 

Önskar er en toppendag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: